Манастир Св. Ђорђа

Манастир Св. Ђорђа
МЕЛНИЦА

ПОСЕБНЕ СТРАНИЦЕ | Вести са Алтернативних извора

четвртак, 29. септембар 2022.

Сам је направио земуницу у шуми. Почни до краја

Сам је направио земуницу у шуми. Почни до краја

4.454.468 приказа 2. 7. 2022. Бусхцрафт вештине у шуми са својим псом. Вештине Бусхцрафта у пракси. Земуница или као склониште. Бусхцрафт камп који сам направио. Земуница је као топло склониште које може добро да издржи зими. Само камповање. Земуница као Хобит. Кућа од брвана, па, скоро као брвнара. Земуница у шуми, цела фаза изградње. Изградња сама. Изградња куће под земљом, а не као други. Земуница у шуми. Бусхцрафт земунички оквир састављен без иједног ексера. Бусхцрафт је попут изградње вештина у шуми без савремених алата. Обрада дрвета. Камп за живот у шуми. Примитивна технологија изградње склоништа. Бункер. Шума Направио сам себи кућу за живот у шуми. ДИИ. Уради сам пројекти, како направити колибу у шуми за удобан живот ван мреже. Леснои_Црафт. Леснои_Беар_то_фире. Леснои_Оффлине Леснои. Леснои_Бадгер. Градимо кућу за хобита. ДИИ хобит кућа. Ископај кућу. Живот у шуми са псом. хобитска кућа

Нема коментара:

Постави коментар

Књижаре "ЗАВЕТИНА". Раде даноноћно. Најагилнија: Књижара "БОБОК"